Zwroty i reklamacje

Zakupiony towar można zwrócić tylko i wyłącznie pod warunkiem, że nie był używany i jest w oryginalnym opakowaniu. Zwracany towar należy dostarczyć w komplecie. Kwotę za zwrócony towar Sprzedający zwraca na wskazane konto w ciągu 7 dni roboczych. Koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący.

Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne, które powstały podczas transportu, będą podlegały rozpatrzeniu tylko i wyłącznie w oparciu o protokół reklamacyjny spisany w obecności kuriera.

Koszt przesyłki, która wynika z błędnej realizacji zamówienia pokrywa Sprzedający.

Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera.

Aby dokonać ewentualnego zgłoszenia reklamacji, prosimy o pobranie i uzupełnienie poniższego formularza reklamacyjnego. Przygotowany i podpisany dokument prosimy wysłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną (w formie skanu) na adres kontakt@filtry.sklep.pl.